Tuesday, February 19, 2008

Storindkøb

I søndags var vi på storindkøb, vi har nu en varevogn med 2 sæder, hvilket er et stort problem når Thomas er her, så vi har længe talt om anden bil, så søndagen skulle bruges på at SE på biler og prøve hvilke jeg, med mine skavanker kunne sidde i, så vi tog rundt blandt Odenses bilforhandlere og prøvede mange, en del sælgere synes vi skulle have prøvetur, men jeg skulle bare sidde i dem, men ud på eftermiddagen mødte vi en KIA Picanto 3 år gammel med eludstyr, så den købte vi lige, jeg henter den fredag, men har fluks fundet et billede på nettet, og ja farven er rigtig.Nu skal den bare lige ud forbi sønnen og have en fartbilot, så regner jeg med at være godt kørende igen.Da vi kom hjem fandt vi en 10 pers bus, VW Carvelle fra 93, velholdt og billig så den var vi lige i Sønderborg og hente mandag formiddag, jeg glæder mig meget til at få helt egen bil igen, det er ind i mellem træls at dele, især har jeg følt mig bunden når Thomas er på weekend.
Den kræver stort kørekort så jeg slipper nu helt for at køre når vi følges af, det er nu hyggeligere at strikke.

Aldrig i mot liv havde jeg troet jeg ville købe 2 biler på en dag, men pga statens vægtafgift regler er det billiger at have de 2 indregistreret og forsikret end den ene varevogn vi havde.

Den håber vi så at få solgt hurtigt, ellers går det vist galt med økonomien.

3 Comments:

Blogger Mona said...

Jeg har også en sort KIA picanto,som nummer to bil..Den er to år gammel jeg har haft den fra helt ny..Jeg er meget glad for min.

1:58 PM  
Blogger H said...

Jammen et STORT tillykke med udskiftningen af vognparken ;)

Så varer det vel ikke længe førend du suser over broen ;)

Dejligt du er kommet dig !!

1:54 AM  
Blogger Karina said...

Ja det var da noget af et indkøb. Stort til lykke med vognparken - håber I bliver glade for begge biler. Vi har lige købt en Kia Cee´d og er rigtig glade for den. Håber det bliver ved med at være sådan.
God weekend
Karina

8:25 AM  

Post a Comment

<< Home