Wednesday, February 13, 2008

Principper bliver brudt

Jeg har altid ment at hunde bør være på gulvet, og det har lykkes uden problemer, men her efter nytår, hvor først Viktor forsvandt og jeg bare lå på sofaen, og stort set ikke kunne nå gulvet for at klappe og nusse, så har han sneget sig, først kun engang i mellem for at få lidt nus, men det er blevet til hygge på tæppet både om natten og dagen, ja hvad kan sygdom ikke gøre....
Men, men jeg er ved at blive frisk igen fra i søndags gjorde det ikke ondt at spise og nu er jeg begyndt at træne igen, hvor er kroppen dog træt, men jeg kan se lyset forude, det er en ren fornøjelse.Cobbelstone vokser, og jeg fik lige lov at trække den over hovedet på ham, så jeg kunne se størrelse indtagninger osv og det var ok, den bliver snart færdig.

Aftenen skal tilbringes til Håndarbejdscafe, det er bare så dejligt at komme ud efter 1½ måneds liggen brak.

5 Comments:

Blogger Laila-H said...

åh, jeg synes godtnok den var lidt udringet af en mandetrøje at være

9:23 AM  
Blogger Unknown said...

Hvor er det dejligt at høre du er i bedring :-) Skønt at du igen kan komme afsted til cafeaften. Det gir energi :-)
Tænkte også først da jeg så billedet af cobblestone,- at den da er meget udringet, men pyhaa, og tænkte nej nu skal hun i gang igen!! Godt den ikke er færdig, men ved nærmere eftersyn, ser den helt god ud til ham :0)
Ha det godt Sus
KH Gitte/ditogdut

10:22 AM  
Blogger Kludemutter said...

Godt du er ved at blive dig selv igen. Så fin han bliver din mand.

10:49 AM  
Blogger Vivian said...

Det må være tiltrængt at komme afsted ja, godt at du er i bedring!! Nyd det!

Endnu en god Cobble i blog-world... ja jeg burde vel også komme i gang ;-)

KH Vivian (som bestemt mener kæledyr bør have sofapladser!)

1:15 AM  
Blogger Mette H. said...

Godt at høre at du er i bedring og kan komme lidt ud igen. Og selvfølgelig skal sådan en lille hund da have lov til at blive inviteret op i sofaen. Jeg mener inviteret - den må ikke springe uden opfordring, så tror den bare det er et tag selv bord og al opdragelse forsvinder lige så stille.

2:38 AM  

Post a Comment

<< Home