Saturday, January 19, 2008

Blandede bolcher

Det er mega længe siden jeg har skrevet, tiden er blevet væk, vi havde fin jul og nytår, begge stille og meget hyggeligt, jeg blev begavet med et gavekort til Garnbixen i Odense, dejligt.

Inden jul havde jeg en fantastisk uge på Gigtcenteret i Middelfart, og fortsatte onsdag efter nytår, det blev mindre heldigt.
Torsdag formiddag blev jeg ramt af omgangs syge og jeg blev dårlig og det blev ved, ialt 10 dage med vandtynde diarré. Jeg kan ikke huske hvornår jeg nogensinde har været så dårlig.
Personalet var fantastisk, den første uge passede de mig i begge ender, der var en næsten hele tiden, med 30 aff i døgnet kan man jo holde folk til, de sørgede også for jeg fik noget ind, de sørgede faktisk for alt, jeg var der bare,
Da jeg begyndte at komme mig spurgte de om jeg ville hjem go så have en nyt ophold når jeg kom til kræfter.
ER DE IKKE BARE FANTASTISKE, JEG SYNES DET..
Hvor jeg savnede dem de førate dage herhjemme, men jeg er kommet mig slille og roligt.
Det var SALMONELLA,
jeg aner ikke hvor jeg har det fra og har heller ikke smittet nogen, det sidste er dejligt,
Nu er jeg bare TRÆT, TRÆT, ikke engang bad kan jeg klare uden at hvile bagefter.
Strikkede heller ikke i 14 dage, men er begyndt lidt igen nu.
Heldigvis har jeg en engel til nabo hun kommer trofast og lufter Malte for mig.

Malte er blevet alene nu midt i al det her tog Viktors gigt til, og hans ben knak sommetider sammen under ham når vi gik tur, han haved fået smertestillende i en tid, men det her var for meget, så han fik fred lige først i det nye år.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home