Sunday, December 09, 2007

Brug dit garnlager , garnstop et år slut

Nu er det et år siden jeg stoppede med at købe garn, og det har virket godt, I får lige den sidste med i regnskabet, faktisk et trøje fra KAL 2007, tror det var august september, tyndt garn og lacestrikning.
Jeg lavede en trøje i Merino fra Irene og Uldgården, 1500m/1oog, prøvede først i enkelttråd men det blev fra slasket, så den er to-trådet, vægt 125 g, strikket efter inspiration fra Brugsens Strik .

Ærmerne er blevet for brede, så de skal have en redigering, jeg tænker og prøver at tage mig sammen, så får jeg se hvornår det bliver,.
Den har været dejlig at strikke, det er bare lækkert garn, kan varmt anbefales.

Mit samlede garnforbrug blev på 3055g, ikke så meget men fint til mig, jeg kommer aldrig højt vægtmæssigt, da jeg mest strikker tyndt eller langsomme mønster, konkurensen gik jo heller ikke på hvor meget vi brugte.

Jeg vil helt klart fortsætte med ikke at købe noget, jeg se hvad udspillet fra Pia og Frida bliver, og ellers finder jeg på noget selv, lager er stadig stort.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home