Thursday, December 06, 2007

Julegavefærdig!

Jeg prøver noget i år jeg aldrig har troet muligt, ved denne tid plejer jeg at bede om ønskesedler, tænke på hvem der skal ordnes gaver til osv, og nu ligger alle pakker færdige med papir og navn i julekurven. Et par enkelte er på vej med posten, bestilt over nettet.
Jeg talte i tlf med Ida, datteren i Indonesien; hun var ved at falde bagover, men jeg har mine grunde.

Onsdag tar jeg her hen i 4 - 6 uger, 1½ uge før jul og resten efter, jeg skal træne, lære bade 35 graders bassin, hygge, strikke og forhåbentlig være sammen med en masse søde mennesker.


Jeg har fået startet nyt strik op, for den første Jazz af Falkenberg og er ved at slå op til Cobblestone fra Interweave Knits, jeg havde noget uld på lager fra Markno, der totalt passede i løbelængde,

2 Comments:

Blogger Fríða said...

godt gået Sus! jeg satser på at blive færdig i löbet af weekenden. håber du får et rigtig godt ophold og at det hjælper på helbredet.
kh.fra Island
Frida

12:10 AM  
Blogger Denblyviol said...

Kære Sus Endelig langt om længe får du passet dig selv. Du må have en RIGTIG GOD JUL hvis vi ikke snakker sammen inden. Husk nu at få strikket lidt :-) Knus fra Irene

1:43 AM  

Post a Comment

<< Home