Monday, November 12, 2007

Jeg er blevet TAGGET

Jeg er blevet tagget for l a n g tid siden af Yt i Fredericia, tak for det, jeg har bare manglet overskudet til at gøre noget ved det, jeg håber det er ved at komme tilbage.



Reglerne er:
1. Link til den, som har tagget dig.
2. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
3. Tag 7 personer i slutningen af blogindlægget.
4. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.


1. Jeg arbejder bedst under pres, hvis nogen siger en ting ikke haster, kan der gå lang tid inden jeg får taget mig sammen.

2. Mit stjernetegn er fisk og jeg har altid elsket vand, er i svømmeren 4 gange om ugen.

3. Har boet nabo til Connie i flere år inden vi fandt ud af vi har samme interesser og meget nyder hinandens selskab.

4. Jeg har meget garn, men kan aldrig nænne at tage det med for at sælge eller bytte.

5. Mit garnstop har snart varet et år og jeg er ret sikke på det bliver uden nogen soldedage, men det er også hårdt ind i mellem.

6. Jeg synes det var en kæmpe katastrofe, da jeg måtte stoppe mit arbejdsliv,men der gik ikke lang tid før jeg undredes over hvad jeg savnede.

7. Lavede rigtig meget forskellig mad for år tilbage, nu er mit husmorgen ligesom tørret ind.

Det er efterhånden svært at finde nogen der ikke er blevet tagget, specielt fordi jeg har været meget bagud og har læst en del blogs ret hurtigt. Jeg vil prøve med

Hanne C fra Fredensborg, som jeg synes jeg har det ret hyggeligt med både i tlf og når vi en gang i mellem ses.

Ingrid fra Sverige, der kom sommen med flere andre på besøg til håndarbejds messen

Birgitte fra Middelfart, der lige har startet en ny blog.

Kirsten fra Sønderborg, har haft travlt med at flytte i sommer, vi savner dig

Hanne og hendes verden, det ser ikke ud som om du er blevet tagget

Jette ser heller ikke ud til at have prøvet tagning

Louise har heller ike haft blog så længe,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home