Tuesday, May 22, 2007

Kajak-tur

Min søster har købt kajakker, som skal sejle rundt i Vilsted sø, et område der er blevet gendannet til sø efter mange år.

Min svoger har et hus i Vilsted, der er ved at blive bygget om, og jeg tilbød at køre kajakkerne derop.Det gjorde vi i onsdags og var på vores jomfrusejlads i om torsdagen.

Det er bare en herlig beskæftigelse. Vi padlede rundt mellem siv, solen skinnede, fuglene sang og svanerne lå på rede. Jeg har ikke været i Vilsted siden 70-erne da min søster gik på seminarium i Ranum, her er lidt stemning.

Jeg vil meget derop forbi igen.

2 Comments:

Blogger Laila-H said...

Jeg bor jo ikke så langt fra Vilsted sø, så du kunne da kigge ind, når du kommer på egnen igen

11:35 PM  
Blogger Unknown said...

Det var da nogle lækre kajakker! Jeg kan godt forstå det trækker.
God vind
Siffe

11:57 PM  

Post a Comment

<< Home