Tuesday, May 22, 2007

Noro og Kal 07 for maj færdig

Tak for alle kommentarer om min MI Cirkler, jeg er også virkelig glad for den og bruger den meget, opskriften er fra Strik a la Carte, og garnet er Alpakka af Isagers - hundedyrt, men anden garn kan jo også bruges.

Den har ikke været svær at strikke, men kræver tålmodighed, den er ikke ligefrem hurtig.


Min Noro trøje har været færdig et stykke tid, men den manglede knapper, det har den fået nu, det er en snæver model i glatstrik, lavet efter opskrift fra et eller andet ugeblad, jeg tror den vil være god på kølige sommeraftener, brugt 440g, jeg har stadig 2 nøgler tilbage, så jeg må finde på.

Jeg er også blevet færdig med Kal 07 for maj, det blev til et skal i kærlighedesknuder, i mohair fra Stof2000, min mor får det i fødselsdagsgave i pinsen, der er brugt 46g

3 Comments:

Blogger Helle said...

Sikke nogen skønne farver din Norotrøje har--Hvad er det for noget garn ??Trøjen er bare flot
KH
Helle

7:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Skøn Noro-trøje! Det er bare nogle flotte farver og en fin, klassisk model.
kh
marianne

9:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Sus,
Når du finder ud af, hvilket blad opskriften på Noro-trøjen var i, må du gerne fortælle mig det. Det vil passe perfekt til mine 500 g, fremfor Klaralund.
KH Lene Z.

11:59 AM  

Post a Comment

<< Home