Thursday, January 25, 2007

Færdige småting, og Kal 07


Nu er det længe siden jeg har skrevet, jeg synes tiden går hurtigt, Ida og Nick har fået arbejde på en lille ø på Thailands østkyst, hun skriver det er som i paradis, så dejligt der er.


Min niece Sofie manglede uldsokker så jeg har lavet 2 par til hende, hun er 7 år og har større fødder end mig!!!







Jeg har også meldt mig til Kal 07, hvor vi i januar skal strikke i bommuld, det er blevet til 2 klude hvor jeg har hygget mig med at tegne diagrammer, den første hunden har ikke helt den rigtige facon, men så "fik" jeg et stykke ternet papir af Anne, på 3*4 mm, så på grydelappen har loget fået bedre facon. Tak for det Anne!


Garnlagerert er nu blevet 240g mindre.

3 Comments:

Blogger Tina said...

Aj nogen lækre sokker :) Jeg vil da også ha' een i familien der strikker sokker til mig*G*

Jeg er også vild med dit strikkede webstrik logo...det ser altså godt ud!!! :)

3:55 AM  
Blogger Kirsten Hedam said...

Hej Sus

Lægger du ikke opskrift på logoet ind på Webstrik. Det vil jeg da utroligt gerne bruge til et eller andet.
Knus
Kirsten Hedam
Nyborg

12:21 PM  
Blogger Julia Zahle said...

Hej Sus!

Mange tak for kommentaren. Jeg har endnu ikke prøvet at være på Badstuen, vil dog gerne.

Måske vi kan mødes der en dag?

8:47 AM  

Post a Comment

<< Home