Monday, December 18, 2006

Julegaver

I dag har jeg fået julegave, posten, den sure cigar kom med pakke fra Nettie, mange tak og der var 2 STORE, en blød og en ikke blød, det er ret spændende. Det er godt der ikke er så længe til jul mere, men er lagt op i gavekurven.

Jeg har også fået en julegave på forskud, Per siger det er min egen skyld, men jeg har endnu ikke prøvet at vente til juleaften, jeg tror de brænder hos ham, men jeg får også til jul , så det er bare i orden.
Jeg havde forklaret ham at de lå på E-bay, og da Pia T havde et sæt på sin blog, sagde at nu var de til salg i DK også, så kom pakken lige ud af skabet og hen til mig, jeg er nu glad for dem og glæder mig til at få dem prøvet.

Jeg er også blevet færdige med et par pulsvarmere der er inspireret fra Bente Rønberg

2 Comments:

Blogger Fríða said...

hvor er de söde de pulsvarmere, Sus! og pindene er flotte, jeg har også erhvervet mig et sæt (hos PiaT) og glæder mig til at pröve dem.
hilsen fra Island
Frida

11:08 AM  
Blogger nettie said...

Hej Sus!
Godt at læse at pakken er kommet godt frem. Det er altid rart at vide.
kh
nettie

11:44 AM  

Post a Comment

<< Home