Thursday, October 05, 2006

Strikkefestival og ny strik

Nu er jeg ved at være klar igen efter festivallen, hvor var det dog en herlig weekend, på trods af trapper, lidt fed aftensmad osv. alt i alt er jeg fuldt tilfreds med weekenden. Der kommer lige en stemningsraportDer blev bare snakket, strikket og grinet osv. nu bliver det spændende hvor vi skal hen til næste år, men det er da bare noget vi kan vente og se hvad invitationerne bringer.

Jeg er ret imponeret over min mådenholdhed i Supermarkedet, her kommer beviset, et bundt af Danas hjemmespundene, der skal bruges til sjal, noget tilbuds MI garn til Side by Side, Dorte Lyagers nye bog Strik og stess af, og om søndagen kom en kurvedame forbi.
Jeg er efter festivallel blevet færdig med ny trøje Grøn sommer af MI, den er lavet i tilbudsgarn fra DAD i Odense, Spray, en blanding mellem hør og bommuld.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home