Friday, August 11, 2006

Min far er flyttet,


Nu er der sket store omvældringer i mine forældres liv, det har været nødvendigt for min far at flytte på plejehjem, der er mærkeligt at skulle skilles efter 56, men det kunne ikke være anderledes.

Det var umuligt at finde et sted i centrum af Odense, hvor de bor, så i stedet er han flyttet til noget helt nybygget i Vollsmose, i byens nordøstlige ende, hvor busserne kører tit
Her er vi under indflytning og indretning, der er siden kommet billeder på væggene og lamper, men min far sidder og tager alt i øjesyn.
Min far har boet der en uge nu og er vist ved at vænne sig til til den nye rytme, jeg tror det er sværere for min mor der skal vænne sig til at være alene derhjemme og leve sit liv delt melem min fars lejlighed og hendes eget.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home