Monday, June 05, 2006

Familie udvidelse


Victor er flyttet ind i dag, han er 7årog bliver 8 om et par uger, han har tidligere boet i Fåborg men hans ejere er næsten aldrig hjemme, og så prøver han hos os, vi har en aftale om 2 uger tilbageleverings ret hvis han og Malte ikke kan enes.

Jeg synes foreløbig det går forrygende, de tøffer rundt efter hinanden, knurrer lidt efter hinanden hvis de kommer alt for tæt på, men står lystigs sammen og skiftes til at spise hinandens mad, Malte er også fornærmet når jeg klapper Victor for meget, men ikke så voldsomt som han tit er når her er fremmede hunde, så lige nu tror jeg at vi har udvidet familien, men vi får se.

Jeg har også fået monteret det ene ærme på min jakke, men det er lidt for kort, så nu er jeg ved at tage det af igen så jeg kan give det lidt flere cm, lidt tralst men bedre en stumpeærmer. Jeg sparre penge til garn i øjeblikket med al det genbrug :-)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nej hvor hyggeligt at Malte har fået en lejekammerat. Er de så jævnaldrene???
KH Lise

12:56 PM  
Blogger Sus said...

Hej Lise, Viktor er ældst han blir 8 i næste uge, Malte blev 3 i februar, de har det rimeligt fredeligt, men Malte mobber Viktor indimelem, den skarnsunge.

12:43 PM  

Post a Comment

<< Home