Friday, May 12, 2006

Herlig St. Bededag

I dag er det stadig sommer og vi har rigtig råhygge i Basselund, jeg sidder på teressen, spinder og øver mig på short draw, det går bedre og bedre. Ind i mellem strikker jeg og drikker the, oftes kold når jeg er ved at spinde, det er alt for spændende.

Per har travlt ude bagved hvor vi har en bane til fjernstyrede biler, så der er omkring 10-15 drenge i alle aldre til at køre, skrue og hygge

I får lige et par stemningsbilleder.














Vi har været tidligt oppe i dag, da den ellers
meget stille hund begyndte at gø mellem 6 og 6.30 så vedvarende at vi blev enige om at vi lige så godt kunne lette og se nærmere på det. Den flotteste fasan kok spankulerede rundt i perlestenene, den ville dog ikke fotograferes men fløg da vi også begyndte at interesse os for den. Malte kan heller ikke helt forstå hvorfor han ikke må løbe rundt på banen efter biler, men bare skal være sammen med mig

0 Comments:

Post a Comment

<< Home