Wednesday, July 05, 2006

Ferieklar


Nu nærmer ferien sig vældigt, men søster har fået det så godt at hun kan komme med, så på fredag flyver vi til Tallin i Estland om Kastrup er venlig stemt, vi får jo se. Jeg skal på Nordisk Husflidslejr, og bagefter være nogle dage i Tallin, det glæder jeg mig til, det kan jo også være garnlageret skal fyldes lidt derover, jeg sørger i hvert fald for luft i kufferten, så mulighederne er der.

Ferietøjet er også ved at være klar, jeg er netop blevet færdig med en top fra DUO i uld/silke, den har været lækker at strikke og god at have på.


Strikketøjet er også ved at være ferieklar, jeg har pakket Zik Zag, denne gang med snoninger og huller i Fortissama uld/bommuld, det er også lækkert at strikke med, og så Grøn Sommer også af Marianne Isager i hør/bommuld, jeg er sikker på den bliver god, men der skal jeg ikke strikke mange timer i stræk.

Malte og Viktor har det fint sammen nu, de trisser bare rundt og der er kun komkurence når der er gang i godbider eller griseøre, så ville Malte gerne have 2, men det er vi jo flere om at bestemme. Her i varmen ligger de mest på klinkegulvet i gangen.



6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wauw hvor er din sommertop i uld/silke fra Duo blevet fin. Men jeg glæder mig nu også til at se Zig Zag når den bliver færdig.
Ka' du ha' en rigtig god ferie Sus.
KH Lise

12:09 PM  
Blogger Fríða said...

god rejse Sus,du må fortælle hvis du lærer eller ser noget nyt derovre. og toppen er super-söd!
hilsen fra Island
Frida

1:19 PM  
Blogger Silkemor said...

Den er rigtig sød, din sommertop i Duo. Jeg håber du får brug for den i Estland, men mon dog ikke?

Rigtig god tur, jeg er spændt på at høre fra dig, når I er kommet hjem.

Knus Kirsten

1:59 PM  
Blogger Christa said...

Hej Sus! Din Duo-Top ser godt ud.
Det er dejligt, at søster blev klar til ferien. Nu håber jeg, at du har gode oplevelser at berette om, når du kommer hjem igen :-))
Dejligt at høre, at hundedrengene arter sig acceptabelt!
Knus Christa

7:42 AM  
Blogger Rineke said...

hej Sus tak for din post på min blog, hvor du spørger hvornår vi ses på badstuen. Tja, når jeg får tid? Jeg har haft et forrygende travlt forår og efteråret bliver nok ligesådan, men jeg gør mit bedste, det var da absolut hyggeligt den gang jeg var med! hilsen, rineke

ps god tur til Tallin!

1:49 AM  
Blogger IF Stjernen said...

Hej Sus,

God ferie :-)

Knus Britta

2:52 PM  

Post a Comment

<< Home