Sunday, September 03, 2006

Færdig for 2. gamg




Så blev min Patchworkjakke færdig igen, efter en lang sommerferie fik den pillet ærmerne af og gjort noget længere, så jeg ikke har stumpeærmer mere, og jeg er da helt tilfreds med resultatet, det er også meget varm, en rigtig puttejakke til vinter.

Det tog jo ikke lang tid at få den ændret da jeg først kom i gang igne, men det har jo også været for varmt at gå med den, indtil nu.

Her til aften er jeg begynt på næste store projekt, denne her cirkeler

Jeg er dog ikke enig med MI om strikkefastheden, den passer i bredden men jeg mangler en stor cm i højden, og det er jo dumt når jeg skal strikke antal tern, så i morgen vil jeg ind til Kirsten i Garnbixen i Odense, hun har den nemlig strikket op, så kan jeg måle tælle og sammenligne med mit prøveværk.

4 Comments:

Blogger Silkemor said...

Hej Sus

Den er fantastisk flot til dig, din patchworkjakke. Et misundelsesværdigt værk. Godt du har haft så meget tålmodighed med alle de garnender:-)

Kram fra Kirsten

10:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ihhh hvor er den flot, og sikke et arbejde det har været at strikke den. Godt gået Sus
KH Lise

2:11 AM  
Blogger Christa said...

Hej Sus!
Hvor er din jakke dog blevet flot :-)) Det har virkelig været alt besværet værd og lever op til et ordsprog, som jeg så tit bruger: "Ingen kan se, hvor lang tid det har taget, men alle kan se, hvordan det er lavet". Til lykke med den - godt gået :-))
Cirkeljakken bliver med garanti også et stort - men spændende - projekt.
Knus Christa

2:13 AM  
Blogger Helle C said...

Hej Sus
Hvor er den blevet flot og hvor klæder den dig, kan godt forstå du er godt tilfreds med den.

3:38 AM  

Post a Comment

<< Home