Thursday, December 28, 2006

Julen

Jeg havde troet jeg nåede at skrive før jul, men sådan blev det ikke, vi havde en rigtig god juleaften hvor alle 3 børn var hjemme, det er nogle år siden nu vi har været samlet, så det var rigtig hyggeligt, Ida min datter afvikler meget lige nu, hun har solgt rigtig mange ting og er ved at være klar til at rejse til Thailand med sin kæreste Nick nytårsaften, så er det jo spændende hvornår vi ser dem igen, nok når jeg tar og rejser derned, hvilket jeg håber meget på at gøre.
Juledagene gik med hygge ogingenting, og i går samledes vi alle til julefrokost på plejehjemmet hos min far, alle børn, svigerbørn og børnebørn mødte op, kun 14 altså, vi er ikke så mange, men det blev en rigtig hyggelig eftermiddag, hvor min far også nåede 2 middagslure indimellem.

Jeg blev rigtig begavet ikke så meget bløct, men jeg fik ikke mindre end 2 spindestole, den ene som gavekort, så det var heldig nok, det er så byttet, jeg glæder mig til at bruge den, den er nu samlet og skal have olie.

Min eneste bløde gave fik jeg af Nettie, det var 3 nøgler Tove uldgarn, et målebånd og en sød trænisse. Mange tak for det.

Den mest særprægede gave er et WC på et plejehjem i Kirkistan, mine børn havde ordnet alle julegaver hos Folkekirkens Nødhjælp, det er jo også fint nok.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej Sus,
Ville det ikke være bedre med en blød lænestol, når der skal spindes? Må da nok indrømme, at jeg sidder mageligt i min sofa, når rokken røres.
Nysgerrige hilsener Lene Z.

10:06 AM  
Blogger nettie said...

Hej Sus!
Glad for at du kan bruge gaven
KH
nettie

11:01 AM  
Blogger Sus said...

Hej Lene,
Det sidder jeg også ind i melem i når jeg spinder, men så er der ikke blads til mange armbevægelser uden at vride mig.
Sus

2:03 AM  

Post a Comment

<< Home