Tuesday, March 27, 2007

Efterlysning af garnrester

Jeg er stadigvæk ved at strikke Isagers Cirkler og er nu begyndt på ærmerne, og kan se jeg ikke har ret meget tilbage af det rosa og blå farve.

Derfor vil jeg hører om der er nogen der har rester, 10 - 12 g er fint, af disse to farver, den ene er blå og har så vidt jeg kan finde ud af nr 54, og den anden er en rosa nr 100.

Jeg vil gerne bytte købe eller hvad der ellers kan findes på og hvis du kun har en farve er det fint, det giver da lidt mere variation. Jeg prøver vildt at undgå at skulle mere garn, det er dyrt at bruge omkring 100kr for 50 g garn hvor jeg kun skal bruge 10 g af hver farve.

Det jeg har tilbage nu rækker kun til en tern af hver af disse farver og jeg synes to af hver vil være mere passende, indfarvningen betyder ikke noget da det er firkanter der sidder langt fra hinanden.

Her er lige en farveprøve.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home