Friday, February 23, 2007

Fødselsdag

I dag er det min fødsesdag, jeg synes jeg har haft travle, men det har været hyggeligt, dagen startede med morgenmad og lidt pakker, fra Per fik jeg et stykke af en billet, jeg troede til Thailand og besøge min datter Ida, men de er lige blevet fyret fra deres dykkershop og søger nu job i Malaisia, men så tar jeg jo bare derhen, eller hvor de nu er senere på året.


Dagens mest fantastiske gave er fra Connie, hun har været lidt stræng, allerede i november begyndte hun at snakke om det, det synes jeg er ondt, men den var værd at vente på, et sæt strømpepinde nr 2½ i okseben, de er bare så kønne og dejlige at det næsten ikke er til at hiolde ud, og et sæt dominopinde nr 4, også total nuttede, jeg glæder mig meget til at strikke med dem, det skal nydes, hun fortalte også at det havde været svært at vente, ikke at bruge sine egne og ikke at kunne fortælle om det på nettet, jeg kan godt se det har været hårdt, men hvor er jeg glad for dem.
Formiddagen brugte jeg i Varmtvamds bassinget og efter frokost kørte jeg til Odense med varme boller og kage, hentede min mor og holdt så kaffefødselsdag på plejehjemmet vor min far bor, der er altid fælles kaffe for alle, det blev hyggeligt, bagefter tog jeg min mor med herhjem, så kan hun få lidt weekend, af forældrene fik jeg, 14 sjaler af Karne Noe, den fik jeg faktisk 2 gange i dag, og et gavekort denne her, en lille sød sommersag.

Per har fødselsdag om en uges tid så vi holder fælles næste lørdag, det gør vi altid.

Jeg har også fået en masse dejlige mail, specielt fra fødselsdagsgruppen, hvor der ikke lige nåede nogen gaver frem, dels pga sne og dels travlhed, men jeg venter med lenglel og har fået løfter om at de er på vej, så jeg glæder mig......

1 Comments:

Blogger Laila-H said...

jamen så vil jeg da ønske dig hjerteligt tillykke med fødselsdagen. De strikkepinde ser spændende ud, dem kommer vi vel til at høre mere til

2:06 AM  

Post a Comment

<< Home