Tuesday, March 13, 2007

Fødselsdagsgaver

Selv om det er længe siden det var min fødselsdag, er det først nu jeg får vist gaver frem, af fødselsdags grupen fik jeg mange fine ting, af Hanne fra Fredensborg fik jeg en vindepind m sladreringe og 2 kniplepinde, de er meget smukke og det er hendes far der var i gang på drejebænken for længe siden. Hanne M fra Randers sendte de 3 nøgler kidmohair, det virker vildt blødt og og har en flot stålblå farve, Rikke sendte blåt boucle garn i bål/lilla farver, kan blive til et lille tørklæde, kan jeg forestille mig og fra Bente G i Ranum kom rødt kamgarn fra B.C.samt en sjalsopskrift hun selv har lavet, alle dejlige gave tak for dem.
Jeg har stadig en til gode og har fået lovning på den kommer.

Af mine forældre fik jeg Karen Noes 14 sjaler, samt garn og opskrift til Ferieblusen, bogen fik jeg også af min Onkel, så den ene bog blev omsat til en tilgodeseddel hos Kirsten i Garnbixen.

Det er en mørk grøn hør og lime bommuld jeg har valgt, jeg glæder mig til at lave den.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home