Friday, November 09, 2007

Hvad vandt jeg?

Det er mere end 2 måneder siden jeg skrev jeg vandt, og så gik alt i stå, om søndagen fik min veninde gennem mange år en stor hjerneblødning, og så gik alt af lave, hendes familie er god med ikke stor, 2 døtre på 22 og 26, dem har jeg kendt hele deres liv, så vi tog godt en uges krise sammen, og vi var heldige. Blødningen var meget stor og vi skulle forvente total lammelse af hø side og intet sprog, men vi var heldige.

Efter halvanden uge vågnede hun op fra coma og kendte os, nu 9 uger efter er hun til genoptræning i Ringe, ingen lammelser noget sprogbesvær, der bedres for hver uge og en del koncentrations besvær, der også stille bliver mindre. Planen er hun skal hjem med hjælp først i dec og fortsætte træning derfra. Den fantastiske kvinde havde prøvet at ringe til mig, jeg var ikke hjemme og så gik hun ud efter hjælp, og må være blevet fundet meget hurtigt.

Jeg fik strikket noget under indlæggelsen og begge piger fik blod på tanden, så vi holdt strikkeskole, mens vi sad og ventede. Dette er efter veninden var kommet til sengeafdelingen

Men jeg vandt, og har valgt Jazz i blå og grøn, jeg glæder mig til at strikke den.

1 Comments:

Blogger Fríða said...

hej Sus!
det gör mig ondt med din veninde, men dejligt at hun er ved at komme sig igen. fint at du der fik skabt to nye strikkere!
kh.fra Island
Frida

8:12 AM  

Post a Comment

<< Home