Wednesday, August 08, 2007

Ferieblusen færdig,

Nu blev Ferieblusen færdig for anden gang, og jeg er meget glad for jeg startede forfra, jeg er fint tilfreds og er sikker på den bliver meget brugt, jeg kunne også let finde på at bruge modellen igen i andre farver og kvaliteter, der er mange muligheder efter det grundmønster.Både opskrift og garn er fra Karen Noe, den vejer 270g


Månedens KAL er også på vej, jeg er kommet sent i gang, men har til gengæld slået juni og august sammen, en kortærmet trøje strikket i Merino fra Uldgården, det suber lækre der løber 1500m, jeg prøvede mig først frem i enkelttråd, men det blev for lidt hold i, så nu strikker jeg med 2 tråde efter et mønster fra STRIK, udgivet af Brugsen

4 Comments:

Blogger Jane said...

Flot at du fik lavet ferieblusen om. Den er blevet rigtig flot nu så det var vel besværet værd.
Kh Jane

5:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

jaahh det kan godt være at du ikke har brugt nogen soldedag Sus. Men det beviser jo kun at dit lager er STORT i sig selv. Hi Hi!!!
Men det er rigtig flotte ting du har fået lavet, godt gået.
Kærligst Lise
Ps: Ærgeligt at vi ikke ses til festivalen i år.

3:03 PM  
Blogger Lene Sophie said...

Sikken en super flot feriebluse. Den klæder dig rigtig godt.
KH Lene Sophie

10:08 AM  
Blogger Christa said...

Din KAL tegner til at blive super og din "Feriebluse" er flot og klæder dig knaldhamrende godt!!
Knus Christa

2:14 AM  

Post a Comment

<< Home