Friday, September 07, 2007

Jeg vandt

I aftes var årets første Strikkecafe på Badstuen, de startede programmet stort med Hanne Falkenberg, et kanon foredrag med masser af inspiration, fortællinger om desings, jeg havde overvejet om jeg orkede at køre derind, jeg var træt og havde hørt hende sidste år i Fredericia til Lund+Lunds Strikkecafe, men det var sandelig godt jeg gjorde det.
Hanne fortalte meget anderledes en sidste år, anden måde andre ting, overhovedet ikke en gentagelse, og og og arrangørende havde lovet en overraskelse til sidst, hvor vi trak lod om et HF-kit far Tante Grøn, og JEG VANDT, det var helt vildt og sidde mellem så mange deltagere at være den der får sit navn råbt op, og bare kan vælge mellem ALLE hendes kit, jeg kunne overhovedet ikke overskue det, men behøvede heldigvis ikke at vælge her og nu, jeg kan bare gå ind og hente, men hvor er det sværgt at vælge,

Det sikre ville være Mermaid, jeg kan også godt lide Tivoli, men ikke rigtig farvekombinationerne, Plisse er også god, men der er også Jazz, den blev først valgt fra men så så jeg den var som åben også, så det er vist den der vinder lige nu, men jeg skal jo i forretningen og gramse.
HF fortalte også at der var en ny på vej, jeg skule jo have spurgt om hvornår og hvilken slags, om jeg måske skulle vente, men måske ved de i butikken.

Sikke dog et dejligt problem at have, jeg er helt sikker på jeg får det løst.

9 Comments:

Blogger The Silent Knitter said...

Hjertelig tillykke Sus. Jeg synes det er rigtig godt at det blev dig der vandt - du har så sandelig brug for sådan en opmuntring
Kh Hanne V

6:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

..... har hørt der er 'ligevægt' i universet.... så denne gang var det DIG, der var heldig !!!

Et KÆMPESTORT tillykke !!! Glæder mig nu til at se hvilken HF opgave du vælger ;-)

Weekendhilsner
Hanne

7:12 AM  
Blogger Christa said...

Men dog kære Sus!
Stort til-lykke-knus med det!!
Det bliver spændende at høre, hvad du vælger ;-)

8:02 AM  
Blogger Kludemutter said...

Tilykke med det Sus, det trængte du til, at der skete noget godt.
Dejligt at det blev dig, vi høre vel om løsningen på luksus problemet ;-)
Knus yt

8:08 AM  
Blogger Angelikas quilts and knits said...

Tillykke med gevinsten ! Jeg kan godt forstaa at du har svaert ved at vaelge - det bliver spaendende at se hvad det ender med :-)
Strikkehilsner
Angelika

8:20 AM  
Blogger Dorthe said...

Tillykke med præmien. Dejligt at du vandt og jeg er sikker på at du finder det helt rigtig kit når du lige har tænkt dig om. Det kan være en ekstra god ide at prøve nogle opstrikkede modeller, for det giver lige et ekstra input.
God fornøjelse

8:26 AM  
Blogger Fríða said...

til lykke!!! hvor dejligt, og yndigere "problemer" kan man da næppe komme til at slås med.
kh.fra Island
Frida

10:30 AM  
Blogger Unknown said...

Kæreste Sus. PERFEKT, du blev vinder af så dejlig en præmie. Det er sådan noget, der skal til i en tid, hvor tingene arbejder lidt imod!!
Varme knus fra Karin

7:13 AM  
Blogger Kludemutter said...

Hej Sus !
Du er tagget på min blog, OK ;-)

2:06 AM  

Post a Comment

<< Home