Thursday, January 31, 2008

Kampen mod SALMONELLAERNE

Jeg har endnu en gang fået taget Salmonella prøver og de var stadig positive og masser af dem, det undre ikke mig for jeg har stadig vildt mavepine og en mave så stor som i 5 måned. Denne gang snakkede min læge med mikrobiologierne og de blev enige om behandling, de nok ikke er resistente over for, men det er træls at skulle være syg i 4 uger.

Lægen ringede lidt før 17 og spurgte om jeg kunne nå Apoteket før 17.30, ingen bil hjemme så på med tøjet og hen til Connie og da jeg kom derned havde de ikke fået nogen online recept.

Det er bare surt show, jeg må ringe igen i morgen og hører hvad der gik galt, men det lysner da forude håber jeg. Jeg er både træt og træt af at have så ondt så længe, ligger bare og glor, har stort set ikke energi til at strikke!

1 Comments:

Blogger Lene said...

Hej Sus,
Hvor er du dog uheldig. Jeg håber sandelig, at du snart bliver frisk igen. Forresten flot fyr i dit forrige indlæg. Skulle han ikke have beholdt pelsen, når det nu bliver vinter i næste måned? Jeg tror, Oscar sætter pris på sin....
God bedring.
Hilsen Lene

11:20 AM  

Post a Comment

<< Home