Saturday, January 19, 2008

Jeg vandt Brug dit garnlager

Sidste års Brug dit garnlager gik jo gevaldig godt, jeg havde ingen garnkøb, men fik i fødselsdags gave, vandt et Falkenberg kit så halt uden garn var jeg jo ikke,

I går kom præmien fra Irene, Uldgården, 1 kg garn, TAK for det jeg tror det må blive til noget sommernoget, det er en blanding af ren bommuld, noget blandingsgarn, effektgarn og noget jeg tror er viskose, det er meget blankt.
Jeg er med et år igen, med samme regler som sidst, jeg må holde 2 soldedage, købe på Festivallen, jeg kommer i år, og ellers kun hvis jeg mangler en rest for at gøre noget færdigt, og ikke kan bytte.

Lige nu vokser Jazz af Falkenberg og Cobbelstone, sidstnævnte i Bregenzerwälder Bauerwolle fra Markno, jeg købte for laang tid siden, fint lagret og klar tilbrug.
Det er godt at veksle mellem de to, for jeg kan mærke mine fingre er ikke så glade for Bauerwolle og pinde nr 4½.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home