Thursday, November 06, 2008

Flytning og salg

Det blev igen længe siden, men har er det pludselig gået stærkt, i løbet af september har vi gået og talt om det vile være fornuftigt at finde noget minde at bo i, specielt noget der er nemmere at passe og venligeholde, og som ikke konstant kræver renovering.

Kort efter Strikefestivallen kontaktede vi 2 mæglere som gav tilbud og pludeselig gik det stærke, vi havde regnet med at bruge vinteren til at rydde op og sortere i vores sager, få afleveret mange ting til deres ejere, dvs sige vores børn, for det tar jo lang tid at sælge hus.

Der gik en uge og de ville flytte ind 5 uger senere d 29 nov. og så fik vi travlt, vi kikkede voldsomt meget i 2 dage og bød så på et hus i Nr. Aaby stadig Fyn og 10 km fra Middelfart, hvor Per arbejder.

Vi indskrænker fra 185 m2 til 110 og i udbygningerne fra 450 til 21, jeg synes det er en stor opgave.

Jeg har tømt meget ud solgt osv. men har stadig etTegningsskab m 10 skuffer i A3 format, jeg har brugt det til kniplemønster og karton, men der er ikke plads.Skabet har målene 102 x 69 x 67 cm, hver skuffe er 4 cm høj, stativet under er 45 cm højt.

Min priside er 1200 kr men jeg er til at snakke med.

Rammevæv m 2 stålkamme tror jeg, den kst 200 kr

Hvis nogen er interesseret så ring eller mail.

basselund @gmail.com eller 23444788

Sådan bor vi lige nu

Dette er vores mål

Nu er jeg spændt på hvor meget jeg så skal indskrænke mig når der skal pakkes ud igen, men det kan jo være det ikke gåe så galt igen, jeg får se.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Stort tillykke med, at det endelig lykkedes at få solgt og købe. Det er ærgerligt med det enestående naboskab, I har, men hvem ved, måske venter der noget, der er (næsten) lisså godt... :o)

12:44 AM  
Blogger Fríða said...

til lykke må man vel sige, selvom jeg godt er klar over det er hårdt mens det står på. men tænk hvor glad du bliver når det er overstået og du har et meget mindre hus at passe, så får du mere tid til at strikke, ikke?
kh.fra Island
Frida

1:13 AM  
Blogger Kludemutter said...

Sikke en opgave du der er kommet på.
Tillykke med salgtet og købet af det nye hus, det ser hyggeligt ud.

Yt

8:13 AM  
Blogger Christa said...

Al mulig glad fornøjelse med det ;-))
Det er vel nok en spændende udfordring, som jeg tror du klarer med glans!!
Knus fra Christa

8:48 AM  

Post a Comment

<< Home