Monday, March 31, 2008

Ugens strik

Nu er der ved at være gået en uge siden sidst, jeg arbejder på Super Carla Kappe, den vokser fint og er sjov at lave, jeg er lige startet på felt 14, og bliver snart rosa igen.

Serafria fra Bente Geil vokser også stille jeg er på vej op af det første panel, garnet er bare så lækkert at strikke af, jeg glæder mig til hulmønsteret.I morgen bliver der strikket en del vi skal til møde i Varde om Thomas fremtid, han mener selv han skal bo i egen lejlighed, der er ved at blive søgt om en genoptræningscenter på Fyn, hvor de specielt til frontallaps skadede , vi ved ikke om der er en plads til ham men det kræver også han selv siger ja, det er bare lidt skræmmende og for spændende hvad udfaldet bliver, vi håber der kommer en god løsning for alle.

Det tar noget tid at køre frem og tilbage og vi besøger ham bagefter, og så er der kun strik på programmet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home