Sunday, March 23, 2008

Super Carla KAL

Endnu en strikkebælge har grebet om sig i Webstrik, nu bliver der strikket Super Carla i mange små hjem, både sjal og poncho, begge af Karen Noe,

Jeg har kastet mig over ponchoen strikket i rosa-råhvid-beige Kauni, jeg begyndte først på p 4½ for jeg ville gerne have den luftig, det blev det også for meget, så de første 5 firkanter blev til strikkeprøve, og nu er jeg startet på p 4 ca, jeg strikke på Boy, så helt præcist er det ikke, nu er jeg snart færdig med nr 3, den ene felt tar jo det andet, som mange andre har fundet ud af.

Det er også et godt strikketøj at skifte med for hør/silken er lidt hård ved hænderne efter nogle timer.

2 Comments:

Blogger Lene said...

Hvor dejligt, at du lige har afprøvet netop den farve. Det er nemlig også den jeg har tænkt mig at bruge, når/hvis jeg nogensinde kommer i gang som planlagt. God sidste påskedag.

12:40 AM  
Blogger Denblyviol said...

Sus jeg har nomineret dig. Du kan se det på min blog. Knus fra Irene

1:07 AM  

Post a Comment

<< Home