Sunday, March 23, 2008

Vissenbjerg messen

Der har også været håndarbejdsmesse i Vissenbjerg, Connie var blevet bedt om at lave udstilling af sine elevers arbejde, og spurgte om jeg ville hjælpe, hvilket jeg gjorde med glæde.
Der var 32 m væg som skulle pyntes og Connie samlede flittigt ind fra begge hold.

Det var en rigtig sjov og også meget arbejdssom uge, og godt at se udstillingen ophængt.
Vissenbjerg bød også på at få hilst på en masse søde mennesker, både fra Webstrik og Spindeforeningen, og lov til at ose rundt i alle de dejlige boder der var at vælge i mellem, jeg havde planlagt at holde soldedag, hos Bente Geil, jeg synes hendes modeller er meget lækre.

Jeg erfarede bare at alle er strikket i uld, og det synes jeg er for varmt, kan bedre lide bommuld/hør som bluser og en åben uldtrøje udenpå.
Så jeg brokkede mig lidt over jeg ville have opskrifter i uld/bommuld og det ente med at jeg fik Serafias Vinter og garn i silke/hør med hjem, og er gået i gang med at prøvestrikke modellen.

Jeg kan allerede nu fortælle at garnet er dejligt at strikke i
Jeg lavede lidt strikkeprøver og er endt på pind 3. Min Jazz er derfor kommet på ferie for denne er sjovere og jeg vil gerne have den færdig inden for længe. Jeg kan sagtens finde på at købe mere silke/hør med en anden opskrift når Geilsk kommer til Badstuen i Maj.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home