Saturday, February 23, 2008

Fødselsdag

Det har været min fødselsdag, hvor hele familien var til kaffe og blødt brød, Thomas var også på weekend og han har ikke virket så udhvilet denne gang, det kræver sin mand.

Men jeg fik fine gaver, om formiddagen kom Per med blomster, måske fordi han lige lidt glemte at sige tillykke om morgenen, underlig fornemmelse for mig. En rigtig flot buket.Min mor havde en med om eftermiddagen, og også et gave kort fra Garnbiksen til garn, jeg elsker sådan en gave, men nu skal det jo holde hele året da jeg jo er på garnstop et år til.Connie kikkede ind om formiddagen med årets morsomste gave et salt og peber sæt, men hvilket, hun havde også et krus, et får og mange får sammen med et viskestykke, rigtig lækkert.Jeg har også fået Japan, en lille taske og har Pers gave til gode, den skulle komme fra Irene i næste uge, jeg glæder mig! Det er Vintage i Brick Red. Dagen i dag startede tidligt, Thomas gik i gang kl 5.30, falder så i søvn igen, men jeg har da nået rigtig meget, oprydning, vasketøj, oprydning og at blogge, at jeg så er megatræt, må jeg jo indhente i aften.
Om lidt bliver det en herlig dag, Connie kommer om en god halv time og så kører vi til generalforsamling og HYGGE i Spindeforeningen, kan en søndag bruges til noget dejligere. Bare HERLIGT og BEFRIENDE.

1 Comments:

Blogger Kludemutter said...

Tilykke med dagen.
Sikke nogle gode gaver de har fundet til dig.
Så kan du lige lidt igen.

3:41 AM  

Post a Comment

<< Home